Re: OrtoSelector-0.02 disponibil pentru download

Desi nu imi place sa imi raspund...

Am uitat sa pun adresa:
https://alioth.debian.org/project/showfiles.php?group_id=30700

> Am pus pe alioth versiunea 0.02 a lui OrtoSelector, o unealta care
> permite clasificarea cuvintelor raportate ca necunoscute de catre
> aspell (cu aspell-ro sau alt dictionar)
>

> Cateva imagini:
> http://debian-l10n-ro.alioth.debian.org/screenshots/OrtoSelector/Screenshot-ExpandOrtoDict.png
> http://debian-l10n-ro.alioth.debian.org/screenshots/OrtoSelector/Screenshot-ExpandOrtoDict-1.png
>

> Fisiere de intrare (.orto), de proba sunt la
> http://debian-l10n-ro.alioth.debian.org/l10n-tools/OrtoSelector/

mai exact:
http://debian-l10n-ro.alioth.debian.org/l10n-tools/OrtoSelector/input-files-here/

> Puteti sa faceti fisiere orto si cu scriptul de verificare ortografica
> pe care l-am trimis cu ceva timp in urma
> http://lists.debian.org/debian-l10n-romanian/2005/09/msg00036.html

In versiunile mai noi ale lui OrtoSelector scripturile de generare
sunt integrate in sursele programului.

pe mail sau la http://wiki.debian.net/?OrtoSelector