Fwd: trad_ooo.po

Unde e replyall, oare ? am fost orb

---------- Forwarded message ----------
From: Eddy Petrişor <eddy.petrisor@gmail.com>
Date: Sep 28, 2005 1:33 PM
Subject: Re: trad_ooo.po
To: Eugen Paiuc <eug_paiuc@bluewin.ch>

On 9/27/05, Eugen Paiuc <eug_paiuc@bluewin.ch> wrote:

> Alatur 'bucata mea ' din Romanian translation of OpenOffice.

Bucata ta a suferit nişte chinuri groaznice :-)

Fişierul nu este bun:
- nu respectă formatul po (ai câteva *mii* de linii de comentarii la
sfârşit care nu apraţin nici unui mesaj, în plus multe se repetă;
bănuiesc că ai folosit vim pentru editare şi ai dat câteva p-uri
consecutive şi nu ţi-ai dat seama pentru că încep cu multe linii
goale)
- ai caractere care violează codarea UTF-8
- ma tem că fişierul nu poate fi considerat valid, având în vedere
felul în care e porcit

Am făcut corecţii la fişierul care l-ai trimis, ca să fie valid atât
din punct de vedere al formatului cât şi a codării, dar nu am făcut
verificare la traducere deoarece suspectez că fişierul nu e complet
sau chiar are părţi care se repetă. (Nu am rulat nici msgfmt pe el,
deci e posibil să aibă încă probleme)

Sunt ataşate:
- două liste cu cuvinte greşite şi, la unele, motivul greşelii
- fişierul cum l-am corectat, în caz că nu ai unul mai bun (deşi as
vrea să văd şi pot-ul)

Ce te sfătuiesc:
- rulează "msgfmt fisier.po" înainte de a -l trimite (eu am învăţat
asta destul de târziu)
- încercă să foloseşti la început un editor specializat de po-uri
(recomand kbabel sau poedit, NU gtranslator)
- verifică faptul că fişierul tău nu e incomplet (faţă de pot -
foloseşte msgmerge şi celelalte unelte din pachetul gettext)

PS: totuşi dacă vrei nişte tutoriale _excelente_ pentru folosirea vim,
te rog să-mi spui, am două foarte bune.