diacritice in email

in primul rand, in legatura cu cei cu nume cu diacritice, numai mie mi se intampla, sau si altii au probleme in afisarea numelui atasat adresei de email de la yahoo si gmail? ca daca e o problema generala, poate n-ar fi rau sa renuntati sa scrierea romaneasca a numelui, nu de alta, dar de la eddy imi apare ca expeditor drept un romb intrebator :) . Nu stiu cum se manifesta problema cu Outlook express O:-)

in al doilea rand, cei care compuneti mesaje cu diacritice, hotarati-va si folositi o codare de caracter unitara, nu unii utf-8, altii iso-8859-2...

sorin.