Rezultate maraton

Salut,

Maratonul din aceasta sambata a fost de 3 ori mai productiv decat cel de
acum 2 saptamani. S-au tradus ~3300 siruri (fara Help ar reprezenta
aprox. 15% din totalul sirurilor OpenOffice).

De notat faptul ca nu s-a facut inca un review al sirurilor traduse,
deci nu putem spune ca am terminat 15% din traducerea interfetei. De
asemenea, considerand si Help-ul ne-am situa la doar 5.75% siruri
traduse.

Statistici (fara Help) puteti gasi la:
http://codemonkey.ro/~dand/openoffice/status/

Au participat:
Nicu Bunu (remote)
Dan Damian
ghrt (remote)
Misu Moldovan (remote)
George Roman
Zeno Ruset (remote)
Radu Tatar (remote)
Alina Valea
Cristian Vat
Eddy Petrisor

Cei care doresc sa traduca in continuare, ii rog sa marcheze pachetele
preluate in http://wiki.ubuntu.ro/MaratonTraduceri si sa-mi trimita prin
mail fisierele traduse.

Multumesc,
-dan