Re: l10n-bot codul curent de pe tmlug.ro

On Thu, 1 Sep 2005 15:04:30 +0300
Eddy Petrişor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Salut,
>
> Am făcut azi ceva verificări la pagina de traduceri şi apar erori la
> validarea cu validator.w3.org.
> Ştiu unde trebuie să modific, dar îmi trebuie codul actual de la
> robotul de pe tmlug. De unde pot să-l iau?
>
> O probelmă e că nu se detectează codarea paginii. E nevoie de :
> header("Content-type: text/html; charset=utf-8");
> Înainte de generarea oricărui text (sfat de la w3.org)
> (La sfârşit trebuie să apară un meta cu chestia dintre ghilimele)

asta am rezolvat-o eu sau Dan, deja, depinde cum vezi lucrurile, cind
am tradus-o.

> A doua şi a treia sunt de la tag-urile A la Traducător şi Stare care
> nu sunt închise (e problemă şi în codul original de la Tim) - vezi
> ataşament

codul de la Tim nu respecta nimic din ce prevede w3c, :-), dar merge.

> Intenţionez să fac şi ceva modificări la codul fişierului l10n-bot,
> deci aş avea nevoie de tot codul.

eu am pachetul luat de la Tim, dar nu cred ca coincida cu ce e pe server,
am inteles ca Dan a mai aplicat ceva patch-uri.