l10n-bot codul curent de pe tmlug.ro

Salut,

Am făcut azi ceva verificări la pagina de traduceri şi apar erori la
validarea cu validator.w3.org.
Ştiu unde trebuie să modific, dar îmi trebuie codul actual de la
robotul de pe tmlug. De unde pot să-l iau?

O probelmă e că nu se detectează codarea paginii. E nevoie de :
header("Content-type: text/html; charset=utf-8");
Înainte de generarea oricărui text (sfat de la w3.org)
(La sfârşit trebuie să apară un meta cu chestia dintre ghilimele)

A doua şi a treia sunt de la tag-urile A la Traducător şi Stare care
nu sunt închise (e problemă şi în codul original de la Tim) - vezi
ataşament

Intenţionez să fac şi ceva modificări la codul fişierului l10n-bot,
deci aş avea nevoie de tot codul.