Re: [RFR] po://shadow/po/ro.po [fost: Re: [RFR] po-debconf://shadow]

Eddy Petrişor wrote:

păi nu....

passwd=informaţii legate de utilizator
shadow=informaţii securizate legate de utilizator

NU spune NICĂIERI că sunt numai parole în shadow sau numai conturi în passwd.
Presupunerea ta e greşită.

Sunt informaţii în ambele, doar că în shadow sunt securizate.
desi sunt convins ca stii mai bine ca mine chestiile astea, ma vad nevoit sa dau cu pumnul in manual! :)

SHADOW(5) SHADOW(5)

NAME
      shadow - encrypted password file

DESCRIPTION
shadow contains the encrypted password information for user's accounts and optional the password aging informa- tion.
FILES
      /etc/passwd - user account information
      /etc/shadow - encrypted user passwords

eu cred ca e foarte clar, ori traducem cu "fisier de conturi utilizatori" si "fisier de parole securizate", ori nu traducem deloc.
varianta cu "shadow"="parole umbrite" nu-mi suna prea frumos.
si oricum, in recenzia ta asupra lui shadow.po, vad ca ai fost cam inconstant, uneori m-ai corectat cand a fost vorba de passwd, alteori nu...
ia clarifica-ti pozitia!