Re: eds.po

On Sat, 27 Aug 2005 00:35:00 +0300
Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:

> Multumesc pt. traducere, Eugen. Acum ii fac un review. Sunt curios ce
> editor folosesti, fiindca sunt multe siruri in care ghilimelele nu sunt
> inchise OK?

Eugen:
1. ghilimele nu apar pentru că scri \" în loc de ", cea ce e incorect,
vezi liniile 100 şi 144.
2. la linia 158 şi 1294 ai scris '"...' cea ce face ca mesajul să se termine
imediat, la '"'
3. la PO la meniu, există un 'Validate', foloseşte-l când ai nevoie.

Dan:
dacă n-ai nimic împotrivă îl readuc eu la starea normală, e scris cu Emacs
şi s-ar putea să pierzi din el, nefind un po formatat corect, dacă îl deschizi
cu gtranslator sau kbabel.