Re: [RFR] po://evince.HEAD.ro.po

Salut Eugen,

Iti multumesc pentru traducere si pentru faptul ca incerci sa treci de
greutatile specifice inceputului.

Nu stiu daca te-ai uitat peste link-ul indicat de mine intr-un mesaj
anterior: http://wiki.ubuntu.ro/TraduceriGNOME. Acolo era indicat faptul
ca evince este preluat de Misu Moldovan. Imi pare rau, fiindca efortul
tau e posibil sa fie duplicat. E si vina noastra, fiindca nimeni nu ti-a
zis clar sa trimiti un anunt pe lista INAINTE de a incepe o traducere.

Sper sa nu fii prea dezamagit, o sa-i inaintez traducerea ta lui Misu si
poate va reusi sa refoloseasca o parte din traducerea ta.

Pe viitor, te rog sa trimiti un mail pe lista inainte de a te apuca sa
traduci.

Multumesc,
-dan

În data de Lu, 22-08-2005 la 23:41 -0400, Eugen Paiuc a scris: