Re: Review process

> Ca sa fie simplu pt. toata lumea, propun sa ducem pana la capat ideea
> lui Zeno:

aşa am facut la primul review pe lista la debian, iar tu ai zis ieri de
asta, azi eu doar mi-am amintit ce am discutat.

>  1. cel care face review-ul sa lucreze direct pe .po
>
>  2. reviewer-ul trimite pe lista diff-ul (sau tot po-ul, daca nu stie sa
> lucreze cu diff)

propun sa fie trimis po-ul fara alte alternative, odata ajuns la destinatar
e opţiunea lui sa foloseasca meld dau altceva

>  3. traducatorii aplica diff-ul si folosesc Meld[1] pt. a analiza si
> accepta modificarile (Meld are facilitatea de a accepta fiecare
> modificare individuala si chiar de a edita "in-place" fisierul). Doar
> modificarile controversate se discuta pe lista.

personal nu cred ca meld e ce ne trebuie. E adevarat că ar fi bun, ma refer
la ce zice Dan ca face, dar nu am incredere într-un program care suprascrie
un fişier fară sa te avertizeze. Mă refer explicit la mesajul lui Eddy legat
de asta.