Review process

În data de Du, 21-08-2005 la 20:24 +0300, Ruset Zeno a scris:
> - puteti sa faceti revizia direct in editor, adaugati comment la comentarii si
> modificati direct in msgstr, eu fac diff si vad ce am de facut. Asta daca credeti
> ca e mai usor, am mai facut odata asa dar nu s-a acceptat

Ca sa fie simplu pt. toata lumea, propun sa ducem pana la capat ideea
lui Zeno:

 1. cel care face review-ul sa lucreze direct pe .po

 2. reviewer-ul trimite pe lista diff-ul (sau tot po-ul, daca nu stie sa
lucreze cu diff)

 3. traducatorii aplica diff-ul si folosesc Meld[1] pt. a analiza si
accepta modificarile (Meld are facilitatea de a accepta fiecare
modificare individuala si chiar de a edita "in-place" fisierul). Doar
modificarile controversate se discuta pe lista.

[1] http://meld.sourceforge.net/

-dan

--
Linux pentru oameni normali: http://www.ubuntu.ro