Re: l10n boot - comenzi noi / comenzi gresite

On Wed, 17 Aug 2005 14:55:57 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Salut,
>
> Mă gândeam dacă nu se poate face cumva să adăugăm noi comenzi de
> administrare a statisticilor. De exemplu, chiar acum le-am porcit cu
> un BTS pentru „shadow/debian"; asta trebuia să fie pentru
> shadow/debian/po (care la rândul său ar fi trebuit sa fie shadow, dar
> a greşit Sorin)
>
> Aşa că, nu se poate şterge înregistrarea? Mai bine, nu se poate adăuga
> o comanda pentru bot
>
> să zicem: RETRACT: ?

de ce nu, şi în plus dacă se adaugă un table, 'x' cu adresele de mail ale
traducatorilor si o relatie one-to-many intre table translation, câmpul
translator şi 'x' se poate face autentificarea prin adresa de mail şi
numele traducatorului ceea ce ar permite ca cel care a făcut o greşeală
să poată să o corecteze trimitând un pseudo-tag de corecţie.
E drept că se complică lucrurile dar se rezolvă două probleme:
- cea menţionată de tinę corecţie, administrare, etc.
- nu ţine pe cineva ocupat să rezolve o problemă pe care o pot rezolva
cei de pe listă