Re: [RFR2] po://tasksel/tasks/po/ro.po

În data de Mi, 03-08-2005 la 09:47 +0300, Eddy Petrisor a scris:
> "mediu de birou GNOME" cum sună?

Propun "Mediul grafic GNOME" (desi in prezent se folosesc expresii gen
"Despre desktopul GNOME"). Argumentul ar fi ca GNOME are mai putin de a
face cu munca de birou, ci mai mult cu gestionarea unei interfete
grafice.

Astfel, am adaugat in glosar o propunere: desktop -> mediu grafic .

-dan