"Bătaie la cap", "Cum mai e treaba cu licenţa?" sau "Te-ai răzgândit din cauză că am fost prea insistent?"

Salut Cătălin,

Am aruncat o privire pe mesajele mai vechi şi mi-am dat seama că
subiectul licenţei bazei de date de la dexonline.ro nu s-a închis încă
în nici un fel.

Am aflat că ai avut probleme cu serverul, deci mă gândesc (şi sper) că
doar ai fost ocupat, nu că te-ai răzgândit :-) .

Dacă mai era nevoie, legat de licenţa acutală, deja Debian face
planuri pentru excluderea pachetelor pe care nu le consideră libere
datorită licenţei :

http://lists.debian.org/debian-devel/2005/06/msg02150.html
http://packages.debian.net/non-free-docs.html

(vezi http://www.debian.org/News/weekly/2005/28/ , ultima ştire legată