[NEW]debian-installer://installer/doc/manual/po/pot

Salut,

Vă tot bat la cap cu mesaje :-) . Cred că ar fi bine, totusi să vă
faceţi conturi pe alioth.debian.org, aşa cum a propus Sorin la un
moment dat. În felul ăsta veţi putea să aveţi acces şi la proiectul
debian-l10n-ro la care am adăugat câteva sarcini.

De asemenea, pe alioth este găzduit şi proiectul debian-installer care
are nevoie de un manual tradus - acesta este subiectul mesajului
acesta, traducerea manualului DI ar fi o idee bună. Traducerea se
poate face în modul obişnuit, folosind fişiere PO.