Re: aspell pt lucrare de licentza

On Sat, 18 Jun 2005 22:33:12 +0300 (EEST)
"Mihai Brehar" <mihai@bmrweb.com> wrote:

> Salutare,
>
> In ultimul timp am fost ocupat cu....da, ati ghicit, cu lucrarea de
> licentza :)
> Sunt aproape de final si ar fi frumos sa o verific cu ceva corector
> ortografic. Eu nu am timp acuma sa fac cercetari pentru a afla cum stau
> treburile cu aspell, nu l-am folosit niciodata, asa ca va rog pe voi sa
> ma indrumati pe calea cea buna :)
>
> Mentionez ca lucrarea e scrisa in latex. Ca editor folosesc Kile, are ceva
> optiuni pt spell-checking dar nu apar decat dictionare pentru engleza
> us/uk si canada.

salut,

dă-i un 'aspell dump filter' şi vezi daca ai filtru pentru TeX/LaTeX
compilat. Versiunea care o folosesc eu are, dar eu am aspell luat de
pe net, tar.gz şi compilat de mine, am luat ce era mai nou.
dacă are o să ai un pic de lucru, vezi:

 'info aspell' -> 'Customizing Aspell' -> 'Notes on Various Options'
 -> 'Notes on Various Filters and Filter Modes'

dacă nu are, ia-l de pe net, şi recompilează-l dar ai grijă să fie
şi filtrele.

Indiferent care e cazul tău, ar fi bine dacă ai folosi dicţionarul
din pachetul de care zicea Eddy, e mai complet şi cred că are mai
puţine cuvinte greşite.

baftă şi cu aspell şi cu licenţa.