Re: reguli_ortografie

On 18-06-2005, at 12h 02'26", Eddy Petrisor wrote about "Re: reguli_ortografie"

> Sunt curios, ai încercat Bourne (Again) Shell şi nu ţi-a plăcut?

Adica (ba)sh? Folosesc (t)csh pentru ca asta este implicit pe Unix
si eu cu asta am inceput, cu Unix. Dupa un an am migrat pe Linux
(Debian) si Unix, si ca sa fie la fel am pastrat (t)csh. Folosesc si
bash, dar numai ocazional.

Pot sa schimb scripturile pe (ba)sh daca e o problema. E vreo
problema?

Mugurel