[UPD]po://shadow/po/ro.po

Salut Sorin, listaşi,

Vroiam să te anunţ că shadow a fost actualizat în upstream şi probabil
că ar fi bine să-l aduci la zi. Nu mai ştiu dacă shadow a fost printre
pachetele care n-au primit traducerile în Sarge, deci te rog pe tine
să verifici dacă ai o traducere în BTS, şi dacă e cazul, să o
actulazezi pe aceea. (Pont: msgmerge, msgcat, msg.... ;-)

Şi eu am ceva traduceri care sunt în urmă şi vreau să le aduc la zi.

--
Regards,
EddyP