l10n-bot

salut,

am memoria cam scurtă şi nu sunt tot timpul f.atent aşa că am
căutat o metodă de a rezolva "problema" legată de subiectul din
mesajele la l10n-bot.

Idea iniţială era să scriu un script tcl\tk, care în momentul
în care am discutat cu Eddy despre asta era aproape gata.
Eddy a venit cu idea să scriu ceva în PHP care să fie accesibil
din browser, să fie pus pe server şi să facă acelaşi lucru.

Findcă ar fi fost primul meu script în PHP, am preferat să fac
acelaşi lucru în perl, un script CGI.

Ce face:
- afişează tagurile: ITT, ITR,...etc. (radiobutton)
- afişeaza tipul: po, debconf, ...(radiobutton)
- după seleçtie afişează cîmpurile pentru preluarea textului după
cum e cazul:
	- fisier upload,( field nume cu buton browse)
	- nume pachet,

Scriptul e _aproape_ gata, în momentul ăsta, dar trebuie să iau o
decizie şi aici urmeaza sa-mi spuneţi ce credeţi că ar fi bine:
1.) să trimtă un mail cu subiectul pregătit automat ca în documentaţie
pe listă?
2.) să actualizeze direct baza mysql ca şi l10n-bot
3.) în cazurile în care e necesar upload la un fişier ar putea să-l
pună direct pe server şi să evite trimiterea pe listă, ar fi util?
4.) e o idee practică?

Observaţii:
1 - e simplu de implementat dar e potenţial risc de securitate
2 - nu e f.greu de implementat, mare parte vine cut & paste din l10n-bot,
dar are dezavantajul că la modificarea lui l10n-bot trebuie
verificat/modificat cu tot ciclu de verificare, e relativ greu de întreţinut
3 - ar rezolva problemele cu circulaţia pe lista a fişierelor dar ridică
problema downloadului
4 - eu zic ca da, dar am uitat de ce, ;-)

Mulţumesc, aştept păreri.