Re: [spam] [RFR] l10n-bot, traducere

> Se pare că traducerea ta a introdus un bug în codul php, pentru că
> atunci când dai clic pe "+" în pagina cu pricina, nu mai apare "-" în
> loc, şi probabil că nici nu s-ar extinde arborele...

asta era temerea mea inainte de a incepe sa traduc index.php, dar daca
te uiti in el o sa vezi ca e html iar codul php e in taguri.
in consecinta e usor de evitat, nu te atingi de interiorul tagurilor care
contin php, cea ce am si facut(si am verificat si cu diff inainte de al
trimite).
problema nu e sigur de la traducere ci de la lipsa unei "istorii" a liniei
unde e '+'.
Putem verifica usor trimitind un mail aiurea pentru una din linii.
Dane, scuze pe tine pica beleaua sa refaci dupa.