Re: Romanian sarge announcement translation

On  6-06-2005, at 23h 36'41", Dan Damian wrote about "Re: Romanian sarge announcement translation"

> Din cate vad in cvs, l-ai pus unde era normal (apropos, mesajele tale au
> intarziat mai bine de 2 ore, probabil din cauza ca n-ai trimis cu adresa
> cu care esti inscris pe lista, intrand in carantina anti-spam).

Da, m-am inscris cu gmail... Dar folosesc fetchmail sa iau mesajele de
acolo. Am uitat sa dau v7<Enter><Enter>...

> Cum te-am prins cu cont de cvs, sper ca nu te superi daca-ti sesizez
> diverse probleme intalnite pe site, de genul patch-ului atasat :)

Nici o problema, orice ajutor este binevenit.

Mugurel