Re: [L10N:ro]Call for upload/RO translation still in BTS

On 6/3/05, Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:
> În data de Vi, 03-06-2005 la 19:23 +0300, Eddy Petrisor a scris:

> Nu mai am nici un comentariu pe tema asta.

Dar cu celelate? Sunt chiar curios.

Crezi că aş fi vorbit fără bază în problema asta cu orice DD?
Pentru că am ştiut despre ce vorbesc, de aia am trimis mesajele spre BTS.

Nu prea cade bine să te prindă cineva cu chiloţii în vine când vrei sa
iti impui punctul de vedere, de aia am vorbit ce am vorbit in BTS.

Sper sa nu te superi, dar nu prea ai dreptate