Re: Evitarea muncii duplicate sau tratearea conflictelor

On 6/2/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:

> nu era vorba ca "ubuntiştii" si-au luat jucariile si au plecat?

Sorin, nu cred că trebuie să începem pe aici "religious wars''; Dan,
de exemplu, contribuie la Ubuntu dar şi la Debian. Nu cred că ne-ar
plăcea să-şi ia jucăriile şi să plece ;-)

Hai să ne înţelegem! Bine?

> pe de alta parte, debian e bazat pe ubuntu sau ubuntu pe debian??

Nu o să-ţi vină să crezi, deşi iniţial u/d acum u/d _şi_ d/u. Serios!
Caută pe -devel un thread despre nişte probleme cu câmpul Maintainer
din pachetele .deb compilate în Ubuntu, este undeva un mesaj care
analizează cât d/u şi u/d, mai exact care are versiunile mai noi la
pachete.

Ubuntu e un alt fel de fork, cum le place lor să zică :)