Re: input layer

În data de Mi, 01-06-2005 la 16:42 +0300, Dan Damian a scris:
> Nu reusesc sa gasesc nicicum o traducere potrivita pentru "input
> layer" (Again because of the changes in the input layer, you may have to
> reconfigure the X Window System).

Sistem de intrări? Deşi nu este o traducere exactă, cred că reflectă
destul de bine mesajul propoziţiei.

BTW, nu se poate pune adresa de răspuns adresa listei? Acum dacă dau
reply se duce la adresa expeditorului...

Ovidiu

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/