Re: Fwd: Sarge Release Notes - Status update

in ideea de a retrimite si eu aptitude cu unele modificari, daca aveti timp sa-l folositi putin si sa va dati cu parerea, ar fi f bine.
eu am descoperit cateva chestii in neregula, cum ar fi :
dupa selectarea pachetelor de instalat/sters, in dreapta sus apare un mesaj de stare de genul
Se vor folosi 320kB din spaţ   Dimens. desc.: 4
ceea ce evident e in neregula :( trebuie scurtate formularile.

alta chestiune bizara: o sa vedeti sub sectiunea "sarcini", alte 4 subsectiuni, care nu-s traduse, desi in fisierul aptitude ele apar traduse. In cadrul acestor subsectiuni apar descrieri traduse care nu sunt si in fisierul aptitude (si despre care am impresia ca nu-s traduceri facute de mine). Evident nu mai e cazul sa va mai spun ca am fisierul aptitude_po_ro.po cel mai nou, direct de la debian.

ar mai fi fost frumos ca sa fie traduse si explicatiile la fiecare pachet, dar acestea nu se afla in fisierul po aptitude, poate are cineva idee pe unde sunt?

--
Sorin