Re: [Fwd: debiandoc-sgml: Romanian (ro) support]

On 27-05-2005, at 15h 20'56", Ruset Zeno wrote about "Re: [Fwd: debiandoc-sgml: Romanian (ro) support]"

> Legat de conexiunea cu TeTeX, ai dreptate nu afecteaza pachetul tetex, dar e o
> combinaţie între tot ce ţine de sgml, sp şi formatele la care se face conversia
> din sgml de care trebuie ţinut cont.

> Dacă îmi spui concret la ce te referi, poate sunt de acord cu tine,;-),
> adică care sunt diferenţele faţă de alte limbi, sincer nu am fost curios
> până acum să fac o comparaţie şi în plus o actualizare ar prinde bine.

Dacă se fac schimbări la LaTeX să anunţaţi (şi) pe listă. Am cîteva
chestii legate de folosirea Latin10 în LaTeX (sStT cu codiţă). Poate
convingem lumea sa introduca comanda \textcommabelow in latex.ltx la
\DeclareTextAccentDefault eventual cu numele de \C sau orice altceva.
Omega şi Lambda (=TeX şi LaTeX în UTF-8) nu au suport pentru sStT cu
codiţă, numai virguliţa fiind prezentă nu şi literele, în fonturi. Am
un "working example" si de omega dar care nu l-am reuşit şi pe lambda.
Deci singura variantă (în LaTeX) de a scrie cu sStT cu codiţă este de
a folosi Latin10 (iso8859-16).

Mugurel