Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - am procesat şi comentariile pentru 1-250

On 5/25/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:
> [...]

repet DEX-ul editia '98 este in intregime in dexonline.ro

> termenul cartare exista bine-mersi, inclusiv in dexonline.

imi cer scuze, acum l-am gasit; se pare ca prima data l-am scris atat
de gresit incat dexonline nu m-a putut ghida deloc

Puteti considera ca nu ma mai opun lui cartare; il prefer in fata lui
cartografiere.