Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - am procesat şi comentariile pentru 1-250

On Wed, 25 May 2005 01:41:15 +0300
"Sorin B." <sorin@bonbon.net> wrote:

> termenul cartare exista bine-mersi, inclusiv in dexonline.
> pe de alta parte, studentii de mult au incetat sa mai reprezinte un
> punct de referinta in materie de limba romana, intelectualism, cultura... :)

da tocmai l-am găsit şi eu, tot la dexonline, dar indirect, adică am găsit
un link în care se pomenea de existenţa lui în DEX'98, cea ce m-a făcut să sap
crezând că probabil e ortografiat greşit la dexonline.
Din păcate sunt de acord şi cu partea cu studenţii deşi am impresia că în ultimii
ani parcă s-a mai schimbat câte ceva în bine.