Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - am procesat şi comentariile pentru 1-250

On 5/24/05, Ruset Zeno <rzeno@cwazy.co.uk> wrote:

> dacă prin dex înţelegi prescurtarea de la dexonline. te cred, Dicţionarul
> Explicativ al Limbii Române, conţine mult mai multe cuvinte.

GREŞIT:
"După ce a completat transpunerea pe internet a DEX '98, DEX online
continuă să crească prin generozitatea firmei Siveco şi a Editurii
Litera Internaţional. Cele două firme ne-au pus la dispoziţie multiple
dicţionare de valoare. Începem cu:"