Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - mai e revizia

On Mon, 23 May 2005 22:06:58 +0300
Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:

> În data de Lu, 23-05-2005 la 20:31 +0300, Ruset Zeno a scris:
>
> Ok, pt. mine ar ajuta să precizezi şi termenul până la care aştepţi
> comentarii.

nu am precizat nici un termen pt. că mai e de lucru la revizie, ori modificările
astea o dată ce sunt clare, pot fi făcute oricând, dar ... deoarece tu, Eddy şi
Sorin, adică cei mai activi momentan, aţi răspuns la mesaj se poate considera
încheiat sondajul.
Bineînţeles dacă mai vrea cineva să participe e bine venit, nu strică o părere
încă o părere.

> Mie mi-ar fi suficient să spun ce am de spus, iar autorul traducerii să
> decidă singur.

decizia aparţine celui care face modificările pt. că pe el îl înjură utilizatorii
când vad cum e tradus.

acum pot să mor liniştit.;-)