Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - mai e revizia

În data de Lu, 23-05-2005 la 20:31 +0300, Ruset Zeno a scris:
> procedura e urmatoarea:
> - in caz ca nimeni nu are nimic de sesizat sterg fuzzy

Ok, pt. mine ar ajuta să precizezi şi termenul până la care aştepţi
comentarii.

> - daca exista o singura obiectie cotinuam pina la acord cu modificarile
> care se impun sau decizie unanima ca ramine fuzzy.

Mie mi-ar fi suficient să spun ce am de spus, iar autorul traducerii să
decidă singur.

> in consecinta mesajele la care nu ai adaugat comentarii, le consider ca
> find ok, nu?

Unde n-am comentat sunt de acord cu părerea ta (care poate să fie
negativă la adresa traducerii :).

-dan