Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - mai e revizia

On Mon, 23 May 2005 18:33:28 +0300
Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:

> În data de Lu, 23-05-2005 la 17:29 +0300, Ruset Zeno a scris:
>
> Voi include doar observaţiile, nu e cazul ca eu să-mi dau acordul.

procedura e urmatoarea:
- in caz ca nimeni nu are nimic de sesizat sterg fuzzy
- daca exista o singura obiectie cotinuam pina la acord cu modificarile
care se impun sau decizie unanima ca ramine fuzzy.

in modul asta cred ca rezultatul e optim, acordul e necesar doar pentru
a evita o confuzie si a simplifica modul de lucru, decizia oricum apartine
celui face modificarea, eu sau eddy, momentan eu, cu asta cred ca suntem cu
totii de acord.

in consecinta mesajele la care nu ai adaugat comentarii, le consider ca
find ok, nu?