Re: [NEW]Release notes în română - Fwd: Sarge Release Notes - Second call for translations

În data de Sî, 21-05-2005 la 19:27 +0300, Eddy Petrisor a scris:
> Ar fi frumos dacă cineva ar încerca o traducere.

Traduc eu Release Notes. Le-am luat cu:
cvs -d :pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/debian-doc -z3 checkout
ddp/manuals.sgml/release-notes

Cand is gata, trimit sgml-ul pe lista.

> Pont, pont, pont: Cei care doar urmăresc traficul pe listă, vă rog,
> măcar să contribuiţi cu comentarii, dacă nu credeţi că puteţi să
> acordaţi timp mult acestui proiect încât să puteţi să faceţi o
> traducere completă.

N-am prea avut timp sa tin pasul cu traficul de pe lista mai ales sapta
trecuta, asa ca n-am o idee clara ce ar mai fi de facut in afara de
release notes... Scuze daca-i prea tarziu.

-dan