Re: dpkg, usoare modificari

On 5/20/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:
> aici e fisierul po la care am facut modificari directe la sirurile
> 250-500, in vreo 50 de locuri, greseli evidente pt care n-am mai avut
> nevoie de aprobare, si traduse 8 siruri din alea care nu erau traduse deloc.

m-am uitat foarte fugitiv (în speţă la modificări, nu la cele noi) şi e ok

Modificări:
"informaţiile de control al pachetului `%.250s' rmdir nu a semnalat că
nu e director"
"rmdir `%.250s' nu a semnalat că nu e director"
s-a revenit la traducerea asta, vezi comentariul iniţial - am făcut
analiză a codului şi suntem mai catolici decât papa :)

...Fişierul este, de asemenea, oferit de pachetul disponibil de
responsabilul ...
..pachetul disponibil de la responsabilul..
nici eu nu aveam "la"-ul :D

Bine aţi venit la listarea principală a pachetelor lui dselect
Bine aţi venit la lista principală a pachetelor lui dselect

> eu doar de duminica ma mai pot apuca de problemele astea, pana atunci
> sunt plecat.
no problem

Am să mai lucrez la dpkg încă un pic azi şi apoi am să-l las pe Zeno
(treburi personale azi toată ziua :( )