OT: diacrice în limba română [fost: Re: ��]

On 5/19/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:
> si daca tot veni vorba de codari, nu stiu cum arata subiectul la voi,
> dar la mine e foarte dragut, doua romburi :)
> asta imi aduce aminte de yahoo, de ex. Edy, incearca sa-ti pui la contul
> de la yahoo numele atasat adresei de email ca fiind "Petrişor", si pe
> urma trimite un email catre cineva care il va citi cu mozilla, sa vezi
> ce iese...

În acest caz => mozila este deteriorat (broken :) ; thunderbird nu
face porcăria asta. Cred că ar trebui să le pui un bug in BTS sau la
mozilla.

Cred că este problema ta, căci la nimeni nu am văzut genul ăsta de
comportament la mailer (apropos, Zeno, şi tu ai ceva problemă - la
unele diacritice apar spaţii suplimentare sau in minus înainte sau
după literă)