Re: [IFR](~1000 strings) Review pe cât e acum în dpkg ar fi bun

On Sat, 14 May 2005 23:42:20 +0300
"Sorin B." <sorin@bonbon.net> wrote:

> dupa ce-l terminati de tot, dati-mi si mie o zi ca sa-l frunzaresc un
> pic, nu de alta dar daca dpkg era primul meu fisier de tradus, cred ca
> nu mai eram client pe aici la ora actuala :)

vreau, daca pot, sa ramina cit mai putine, deci incerc pina miine la 10:0
sa revad tot si in acelasi timp sa si traduc cit pot.
Miine la 10:0 il pun pe lista. Oricum eu sunt multumit de cit e tradus si
acum( 70u), in alte limbi a ramas mult mai mult.
Etapa a doua e sa fiu multumit si de cum e tradus, cea ce va fi mai greu.
Multumesc pt. ajutor.