Re: [Fwd: Re: traducere dpkg]

On Tue, 26 Apr 2005 03:06:43 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> well, eu le-am gasit urma. si nu era la debian. era la mine.
> coada de mailuri era blocata din pricina firewall-ului tampit de la
> ISP-ul meu.

cred ca treaba e combinata, adica si la noi si la debian. Si ca sa nu
ziceti ca dau cu bita degeaba va spun si pe ce ma bazez:

vina mea:
am doua adrese de posta, cea de pe orange si cea de pe cwazy amindoua pe pop3
dar cu smtp de la orange. Pe lista asta m-am inscris cu adresa de la cwazy.
Dintr-o scapare, mai precis, clientul de mail era setat implicit pe orange,
trimiteam gresit cu adresa de orange mesaje pe listele unde eram inscris cu
cwazy( dan e martor ca pateam asta si pe listele de la tmlug).

la debian cred ca e o problema de configurare:
daca va uitati la headerele de la unele mesaje de la mine pe lista o sa vedeti
ca au la from adresa de orange cu care nu sunt subscribe. Singura diferenta e
ca mesajele astea ajung mult mai incet pe lista, cam 24 de ore, dar ajung.
Poate si aici e tot vina noastra, cei de la debian vor doar sa ne ajute, ca doar
noi ne-am plins ca nu ajung mesajele pe lista.

si legat de asta:
am o noua adresa de posta ruset.zeno@gmail.com, dar mie teama ca daca ma inscriu
cu ea pe lista si dau unsubscribe la adresa de pe cwazy, o sa pot sa trimit mail
de pe toate trei.