Re: traducere dpkg

On Tue, 26 Apr 2005 01:35:42 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Mailul asta era la mine in queue datorita ISP-ului meu "destept" care a
> gasit de cuviinta sa taie 25 pe forward.

man XF86Config, scrie:

       Virtual  xdim ydim
              This  optional  entry specifies the virtual screen resolution to
              be used.  xdim must be a multiple of either 8  or  16  for  most
              ...                              Some drivers/hardware  combina-
              tions  do not support virtual screens.  Refer to the appropriate
              driver-specific documentation for details.

in plus daca nu ma insel asta nu tine de desktop ci de serverul x.

cred ca m-am exprimat gresit, e vorba despre cea ce am mai discutat la bere,
dialogul e prea mare, nu incape integral pe ecran, iar pe gnome nu pot sa-l
repozitionez ca sa ajung la butoanele care nu se vad. Asta nu are nimic cu
serverul x, tine de desktop.
As fi recunoscator daca mi-ar spune cineva cum sa configurez gnomul( daca
se poate configura) ca sa accepte ce am spus mai sus.
Cautarea in documentatia de la gnome, am mai discutat si despre asta la bere,
pentru mine s-a soldat cu un esec.

si din meniul pop-up al barei de titlu( click stinga pe bara de titlu),