Re: traducere dpkg

On Tue, 26 Apr 2005 01:35:42 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Mailul asta era la mine in queue datorita ISP-ului meu "destept" care a
> gasit de cuviinta sa taie 25 pe forward.

man XF86Configure scrie:

 Virtual  xdim ydim
              This  optional  entry specifies the virtual screen resolution to
              be used.  xdim must be a multiple of either 8  or  16  for  most
              modes given in the Modes entry.  Some drivers/hardware  combina-
              tions  do not support virtual screens.  Refer to the appropriate
              driver-specific documentation for details.

asta tine de serverul X si relatia lui cu hardul, deci nu poate fi schimbata
schimbind desktopul.

eu nu ajung la butoanele de Apply, Ok sau Cancel din dialoguri, deci mutarea
in alt workspace e inutila. Aici m-am referit la deplasarea casetei de dialog
in interiorul workspace-ului ca sa ajung la butoane. Despre asta vorbeam.
Am mai discutat o data despre asta la bere, daca mai ti minte.

mai merge, si asta cred ca pe toate, din meniul pop-up al barei de titlu

Stiu ca e cam offtopic toata discutia asta, poate ne injura cineva, dar
am o rugaminte:

- spuneti-mi si mie cum setez, daca se poate seta, gnome ca sa pot sa deplasez
dialoguri/ferestre in spatiul de lucru curent dar partial in afara ecranului