Re: din rzeno/dpkg

On 4/20/05, Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Pentru că nu l-am trimis la nimeni.
> Radu, poti să mă ajuţi? Am pachetul deja făcut, după un alt dicţionar ;-)

In caz ca vrea careva binarul (pentru i386) sa-l instaleze, am o
versiune (initiala si destul de veche) aici

http://osexperiment.go.ro/debian/aspell-ro_0.50-2-1_i386.deb

Cand am sa am timp am sa pun si sursele, sau daca vrea careva neaparat
sa nu incalc vreo anumita licenta :-) pot sa le scot foarte repede la
interval.

Tot atunci, cand o sa am timp, am sa fac un repository apt care sa se
actualizeze cat de cat frecvent.

P.S.: M-am gandit ca e destul de util sa fie un pachet deb decat
tar.gz-ul original, in caz ca vrea lumea sa aiba toate fisierele sub
controlul dpkg, asa cum imi place si mie. Nu trebuie sa luati ca
extraordinar acest dictionar (vezi discutia legata de dexonline.ro -
care ar trebui sa o finalizez odata).