RE: Team site (Re: Inscriere in proiect)

De ce nu incercati la sourceforge?

-----Original Message-----
From: Eddy Petrisor [mailto:eddy.petrisor@gmail.com]
Sent: 3 aprilie 2005 21:56
To: Dan Damian
Cc: debian-l10n-romanian
Subject: Re: Team site (Re: Inscriere in proiect)

Dan Damian wrote:
> În data de Du, 03-04-2005 la 13:05 +0300, Eddy Petrisor a scris:

> Ma ofer voluntar să pun într-o pagină aceste informaţii.

Foarte bine. Poate le mai si periezi puţin.

  Există o
> locaţie la care putem găzdui un astfel de site?

Nu cred, sau nu ştiu eu.

Ar putea fi la inceput ceva neoficial, iar apoi să cerem sa fie ridicat
la rang de site oficial.
Conţinutul se poate umple periodic cu informatii în legatură cu starea
actuală a traducerilor româneşti în Debian (desktop) şi prin alte
locuri. ;-) Spun desktop pentru că s-ar putea introduce aici şi
traducerile din GNOME/Ubuntu/samd.

Poate se duplică ceva muncă, dar cred deja că proiectele de genul asta
trebuie să aibă o ţintă finită care să fie vizibilă şi poate să fie în
cadrul unui proiect puternic cum e Debian.

Dacă ai cum să pui pe un server, ar fi foarte bine (ştiu că poţi).