Re: menu-section_ro.po

rzeno wrote:

salut,

sper sa nu fie probleme cu fisierul atasat.
E comprimat cu gzip, am adaugat si citeva comentarii care probabil ar trebui sterse inainte de upload.

Pt. cei care corecteaza, e mai usor sa lucreze direct pe text, dar pt cel care primeste corecturile, cat si pt cei care vor sa comenteze corecturile facute, modalitatea aleasa de tine e ceva mai greoaie. Eu as opta pt stilul copy/paste direct in corpul mesajului.

Apt si menu-section sunt doua fisiere diferite.

--
Sorin