Re: un intarziat :">

On Sat, 29 Jan 2005 01:41:04 +0200 (EET), johnny@debian.ro
<johnny@debian.ro> wrote:
> Salutare,
>
>    scuze de intarziere, dar nu am prea apucat in ultimele zile sa intru pe
> Debian sa vad noutatile. As vrea sa ma inscriu si eu daca se poate in
> randul traducatorilor.

Lista este deschisa pentru toti.

Din pacate, in weekend nu prea am avut timp sa pun la punct
mult-promisa-si-astepatata piatra de hotar de la startul efortului de
localizare al Debian.

Probabil ca maine (marti, 1 ian) voi termina o varianta initiala si o
voi trimite pe lista. Aceasta va contine informatii legate de ce soft
e necesar, ce abordare ar trebui sa luam la traduceri, ceea ce cred ca
ar trebui sa facem ca sa asiguram un nivel calitativ ridicat al
traducerilor (bine-nteles ca sugestiile sunt bine-venite)