traducere online?

Hello, vad ca nu e prea mare activitatea pe aici :)

Hai sa ma si prezint... sunt Ovidiu Constantin, am lucrat la traducerea
Mandrake -http://mandrakelinux.com/l10n/ro.php3  - si probabil ca o sa o
mai mentin in timpul liber. Acum ca folosesc mai mult Debian, o sa
particip la traducerea Debian.

Intrebarea mea: Ce spuneti sa folosim un sistem de traducere online cum
ar fi unul din urmatoarele:

http://www.irmateam.com/
http://pootle.wordforge.org/
https://launchpad.ubuntu.com/rosetta

Rosetta imi place mai mult si fiind vorba de Ubuntu, probabil ca e
Debian friendly.

Ne trebuie un site, poate s-ar putea chiar la Debian? In rest, ce
ziceti?

ovidiu

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/