Hostname !!! Mi legyen a magyar fordítása ??

 Sziasztok!

 Elkezdtem helyenként javítani a Debian Telepítő magyar fordítását.
Hetekig el leszek vele, de most beleakadtam egy olyan kérdésbe, amit *nem
akarok*, magyon nem szeretnék Nélkületek eldönteni.

 Mi legyen a Hostname magyar fordítása ?

  ` Please enter the hostname for this system. '

 Most gépnév, de bizony kétségeim vannak, hogy mit nevezünk 'Gép'-nek. Ha
a lehető legszűkebbre vesszük az értelmezést, előfordulhet, hog nem fedi a
Hostname jelentését. Én 'gazdanév'-nek nevezném, de ismétlem, nagyon nem
szeretnék nélkületek dönteni. Kérlek, most segítsetek !

 Köszi: sas