Re: Hostname !!! Mi legyen a magyar fordítása ??

 Sziasztok!

 Az élet nem áll meg :-) Ma fordítottam egy parted-et ~75%-osra
(~300string), mivel úgy néz ki, a grafikus telepítőben ez - illetve ennek
egy új, grafikus felülete - lesz a partícionáló.

 Keresnék a dpkg mellett most már erre is embert, aki átveszi, mert én
közben tovább dolgozom magán a telepítőn. Valaki? :-)

 Hostname: arra is gondoltam, hogy lehetne rendszernév, mivel ez az a gép,
mely a rendszernek helyet ad, lehet, hogy pontosabb így?

     Erről mi a véleményetek?