Re: magyar metacsomagok és aptitude.

On Wed, 1 Mar 2006, Gyulai Mihaly wrote:

> HEGEDUS Hajnalka írta, 2006-03-01, 15:46-kor kelt levelében, ami 34
> sorból állt:

> Én szivesen besegítek, éppen most nézem át a fordítást, és elküldöm
> neked az általam módosított verziót.
>
> A fordítás egész jónak tűnik! :-)
>
> Gratulálok! Nem volt könnyű szöveg, és meglehetősen terjedelmes...

 Köszi, teljesen 1etértek, királyok vagytok :-)

 Közben CVS-be került Máté info fordítása, szerintem pár hónap múlva lesz
is belőle új kiadás :-)

 Ezzel is nagy lépést tettünk afelé, hogy az Alaprendszer, az összes
Kötelező és Fontos elsőbbségi szintű csomag le legyen fordítva, hisz' a
cél az, hogy egy Debian rendszert bárki kézbe véve önállóan tudja
használni és megismerni azt :)