Date: Tue, 01 Feb 2005 21:10:26 +0100
From: "[ISO-8859-1] Cocogány" <cocogany@vipmail.hu>
To: debian-l10n-hungarian@lists.debian.org
Subject: xmms [ISO-8859-1] probléma

Sziasztok
Egyszerűen nem bírok lelket verni ebbe az XMMS-be.
A következő hibaüzenetet írja ki:

DBAudioLib ERROR: error creating channel shared memory.: Nincs ilyen
fájl vagy könyvtár
plugin init.c: failed to init dbaudiolib.
NON FATAL to xmms, but dbmix plugin will not work...
xmms continuing... is dbfsd running?
DBAudio ERROR: DBAudiolib initialization failed.

Nem nagyon értem mi a baja, mert dbaudiolib felvan telepítve, a dbmix
szintén. Már forrásból is próbáltam feltenni az xmms, de a probléma nem
változott.
További gond: ez a dbfsd miért nem töltődik be magától, és ha kézzel
betöltöm, akkor, miért kérdez továbbra is ilyen hülyeségeket tőlem az
xmms, hogy is dbfsd running?