[DONE] man://manpages-l10n/systemd-sysupdate.8.po

Hallo Mario,
On Sun, May 15, 2022 at 12:36:10PM +0200, Mario Blättermann wrote:
> #. type: Plain text
> #: fedora-rawhide
> msgid ""
> "Takes a boolean argument, defaults to yes\\&. This may be used to specify "
> "whether the newly updated resource versions shall be synchronized to disk "
> "when appropriate (i\\&.e\\&. after the download is complete, before it is "
> "finalized, and again after finalization)\\&. This should not be turned off, "
> "except to improve runtime performance in testing environments\\&."
> msgstr ""
> [...]

Das hatten wir auch schon ein paar Mal, ich muss das mal grundsätlich
für Systemd angehen. Wenn ich das in Anführungszeichen setze, dann
signalisiert das, dass dort „ja“ eingegeben werden könnte, was aber
nicht der Fall ist.

Alles andere wie vorgeschlagen übernommen.

Vielen Dank & Grüße