Czekam na odpowiedź na moją wiadomość.

  Dobry wieczór

Przepraszam, że kontaktuję się z tobą w ten sposób, właśnie zobaczyłem
Twój e-mail przez przypadek i powiedziałem sobie, że ten e-mail będzie pasował do osoby, do której się odnoszę
powinien. Krótko mówiąc, nazywam się Hans-Jürgen Heinrich, mieszkam we Francji. Cierpię na poważną chorobę, która skazuje mnie na
pewną śmiercią jest rak gardła. Jednak mam
suma 750 000 euro na moim koncie w banku, którego chciałbym
przekazać darowiznę osobie godnej zaufania i uczciwej, aby on
zrobić z tego dobry użytek. Jestem właścicielem firmy
bawełna, a żonę straciłem 6 lat temu,
co bardzo na mnie wpłynęło i do dnia dzisiejszego nie mogłem ponownie wyjść za mąż,
nie mieliśmy dzieci. Chciałbym, aby ta suma była a
darowizna przed śmiercią może być policzona z braku tego
choroba, na którą nie miałem lekarstwa, ale środek uspokajający
Francja. Dlatego chciałbym przejść przez twój kanał, aby zrobić coś dobrego
pozbawione dzieci.

Jeśli tak, proszę o kontakt wkrótce
zainteresowany moją darowizną, ponieważ moje dni są policzone